حرکت بچه در یوگا مناسب برای ریلکس شدن بدن

این حرکت ، حرکتی آرامش دهنده است که معمولاً بعد از حرکاتی که باعث کشش در ستون فقرات می شوند انجام می شود و می توان آن را بعد از هر حرکتی انجام داد.این وضعیت باعث کششی ملایم در باسن ، رانها و زانوها می شود. باعث از بین بردن استرس ،خستگی و همچنین آرامش ذهن می شود. زنان حامله نیز باید از انجام این حرکت منع شوند.

 

 

 

۱٫ زانو بزنید و بر روی پاهایتان بنشینید، بصورتی که پاشنه هایتان رو به بیرون باشد.

 

 
۲٫ پیشانی خود را روی زمین بگزارید و دستانتان را بالای سر روی زمین قرار دهید.

 

 
۳٫ سپس دستانتان را کنار بدن قرار دهید.کف دستتان رو به سقف باشد و به آرامی نفس بکشید.

 

محل تاثیر حرکت:

    رانها

 

موارد درمانی:

    استرس

 

فواید:

    کششی ملایم در رانها، زانوها و باسن ایجاد می کند.
    آرامش ذهن و کمک به از بینبردن استرس و خستگی
     

موارد منع:

    اسهال
    حاملگی
    صدمه دیدگی زانو

 

باز نشر :آکادمی ایران یوگا

https://iranyoga.ir

درباره ایران یوگا

پیشنهاد ما به شما

توصیه هایی برای افراد مبتدی در یوگا

مسلما درباره فواید بیشمار ورزش یوگا برای جسم و روح زیاد شنیده اید و علاقمندید …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x