دوشنبه , مارس 18 2024

توصیه هایی برای افراد مبتدی در یوگا

مسلما درباره فواید بیشمار ورزش یوگا برای جسم و روح زیاد شنیده اید و علاقمندید که یوگا را آغاز کنید ، توصیه هایی برای شما که در ورزش یوگا مبتدی هستید داریم که به شما کمک می کند در شروع کار از این ورزش دلزده نشوید به سرعت به یک یوگا کار حرفه ای تبدیل شوید. در ادامه مطلب به توصیه های حرفه ای های یوگا که در قالب این ۵ نکته گنجانده ایم توجه کنید.

۱- کارتان را جدی بگیرید.

برای موفقیت در یوگا حتما وسایل مورد نیاز از قبیل حوله و زیرانداز را باخود بهمراه ببرید ، یادتان باشد که افرادی که نکات ریز را تمام و کمال رعایت می کنند ، در کارشان موفق ترند. 

۲- به خودتان فشار نیاورید.

برای رسیدن به موفقیت در یوگا به خودتان فشار نیاورید. با توجه به میزان قدرت و استقامت بدنی خود تمرین کنید تا دچار آسیب دیدگی نشوید. 

۳- با تمرینات ارتباط حسی برقرار کنید.

مواظب امواج منفی باشید به این معنی که فکر کردن درباره ضعف و ناتوانی ها باعث می شود از تمرینات دلزده شوید.سعی کنید با حرکات یوگا کاملا ارتباط حسی برقرار کنید و در زمان حالت گیری مرتب روی نفس کشیدن تمرکز داشته باشید در اینصورت نتیجه کار تاثیر بیشتری خواهد داشت. 

۴- با خود خلوت کنید

برای شروع تمرینات با خودتان خلوت کنید . کنار گذاشتن موقتی ناملایمات زندگی برای دو سه روز در هفته در کلاس یوگا باعث می شود که تفاوت زیادی در زندگی خود مشاهده کنید.

۵- ذهنتان را باز نگه دارید.

زمانی که وارد کلاس می شوید، ذهن خود را برای فراگرفتن باز نگه دارید.روی توانایی های نامحدود خود کار کنید. 

 

باز نشر : آکادمی ایران یوگا

https://www.iranyoga.ir

 

درباره ایران یوگا

پیشنهاد ما به شما

شاواسانا چیست ؟ 

شاواسانا و آدواسانا از وضعیتهای اصلی خوابیده و پایه انجام بسیاری از حرکات و آساناهای کلاسیک و بسیار مهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *