یکشنبه , دسامبر 4 2022

درمان درد سیاتیک با یوگا

۱٫  روی زمین بنشینید و پاهای خود را باز کنید.

1_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.gif

 گام اول

۲٫ یکی از دستان را جلو قرار داده و دیگری را پشت سر بگذارید.سپس باسن را بلند کرده و در بهترین حالت  ممکن بنشینید.

2_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.gif

 گام دوم

۳٫ یک کشش به پاها بدهید و سپس آنها را به سمت داخل و خارج بچرخانید تا وقتی که زانوها رو به سقف قراربگیرند و کف پاها عمود شوند.

3_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.gif

 گام سوم

۴٫ از قسمت پایین ستون فقرات شروع کرده و بدن خود را به سمت بالا بکشید.با بالا کشیدن قسمت پایین بدن ستون فقرات عمود می شوند و قوز از بین می رود.سپس قفسه سینه را بالا بکشید و شانه ها را عقب برده و رها کنید.شکم را داخل برده و دستها را به شکل نیایش روی هم قرار دهید.

ف

 گام چهارم

۵٫ به جلو خم شوید و دستهایتان را روی زمین بگذارید.سپس باسن را عقب کشیده و به راحتی روی زمین بنشینید.

5_copy.jpg

۶٫ گام پنجم

برای انجام این حرکت به توانایی بدن خود توجه کنید و بیش از توانایی بدنتان خم نشوید زیرا این عمل به پاها و زرد پی آسیب می رساند.

منبع : گروه سلامت سیمرغ

https://www.iranyoga.ir/

درباره ایران یوگا

پیشنهاد ما به شما

ستوبانداساروانگاسان ( حرکت پل )

        ۱ – به پشت دراز بکشید زانوها را خم کنید , …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x