جمعه , آوریل 19 2024

۳ نکته مهم در مورد یوگا

یوگا تمرین کنید، برای سلامتی مفید است
جوانان فعال و پراسترس، بازنشسته ها، خانم های باردار، بچه ها و ورزشکاران! ما می توانیم شما را به فواید فوق العاده تمرین یوگا رهنمون کنیم. یوگا کمترین عوارض جانبی را دارد و نیاز به توانایی فیزیکی خاصی ندارد؛ راه های ورود به دوره های یوگا به روی شما باز است.

یوگا تمام علمکردهای بدن را تحریک می کند
یوگا روشی برای پرورش شخصیت و علم تمرین دادن به روح است. پرکاربردترین رشته یوگا، هاتا یوگاست (روحی سالم برای بدنی سالم و بهتر اندیشیدن) این رشته شامل تمرین های تنفس و بیش از هزار وضعیت [متفاوت] است. تمام این وضعیت ها، کشش، خمیدگی و تاب را همراه با خود دارند و نیازمند به مفاصل، اعصاب و ماهیچه ها هستند. وضعیت ها و تنفس، جریان گردش خون، گوارش و تمرکز را تحریک می کنند. در نهایت، تمام بدن با استفاده از مزایای مهم یوگا به کار می افتد.

فواید غیر قابل ارزیابی یوگا
انجام دقیق تمرین یوگا همزمان آرامش روحی و ماهیچه ای را به همراه دارد. ضمناً یوگا به مبارزه در برابر استرس و اضطراب هم کمک می کند.

تمرین منظم تر یوگا در دراز مدت فواید بی شماری با خود به همراه دارد: افزایش انعطاف پذیری، مبارزه با مشکلات اسکلتی عضلانی، بهبود بخشیدن به سلامت عمومی بدن و کمک به دفع بسیاری از مشکلات در راه سلامتی.

باز نشر : ایران یوگا

https://www.iranyoga.ir/

درباره ایران یوگا

پیشنهاد ما به شما

یوگا از شش روش باعث جوان ماندن بدن می‌شود

  ۱ـ کاهش فشارخون یوگا از فشارخون بالا جلوگیری می‌کند. این روش برای کسانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *