پنج‌شنبه , مارس 28 2024

زودتر لاغر شوید!

  
 
 

زودتر لاغر شوید!

 

 

روشهای متعددی برای لاغر شدن وجود دارد . اگرچه در همه این روشها سبک زندگی ، فعالیت و ورزش زیاد و پیروی کردن از یک رژیم غذایی متعادل و مغذی بسیار مهم است اما شما می توانید همزمان از یک گیاه دارویی خاص مثل زنجبیل و سیراستفاده کنید و روند کاهش وزن خود را تندتر کنید. این دسته از گیاهان که خاصیت دارویی نیز دارند به شما کمک می کنند که سریعتر چربی هایتان را بسوزانید.
اکثرمردم بخوبی می دانند که زنجبیل در هضم غذا تاثیر بسیار زیادی دارد اما بسیاری از مردم نمی دانند که خوردن زنجبیل اغلب باعث می شود ، سرعت کاهش وزن افزایش یابد.
زنجبیل می تواند به چند طریق مختلف در سوزاندن چربیها به شما کمک کند: زنجبیل باعث می شود که میزان کلسترول بدن شما کاهش یابد. تحقیقات نشان داده است که مصرف زنجبیل در پایین آمدن سطح کلسترول بدن شما به خصوص سطح کلسترول کبد و خون شما تاثیر بسیار زیادی دارد.
این گیاه دارویی پرخاصیت نه تنها مانع از جذب کلسترول می شود بلکه این کلسترولها را به اسیدهای صفراوی تبدیل می کند .علاوه بر این زنجبیل به دفع اسیدهای صفراوی نیز کمک می کند.
بطور کلی کاهش کلسترول می تواند در کاهش وزن به شما کمک کند .
زنجبیل حاوی یک ماده اسیدی است که آنزیمهای معده را تحریک می کند و به این ترتیب این گیاه ، خاصیت سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد.هر چه سوخت و ساز و یا همان متابولیسم بدن افزایش یابد ، شما کالری بیشتری می سوزانید.
به این ترتیب زنجبیل به بهبود عملکرد سیستم گوارشی بدن کمک بسیار زیادی می کند. وقتی سیستم گوارشی بخوبی عمل کند مواد غذایی به راحتی در تمام نقاط حرکت می کند و احتمال بروز مشکلاتی مانند نفخ و یبوست کاهش می یابد.
در واقع تحقیقات نشان داده است که زنجبیل حرکات حلقوی ماهیچه های دستگاه گوارش را تنظیم می کند. این ماهیچه ها و حرکات منظم آنها در فرو بردن غذا و هضم آنها توسط دستگاه گوارش نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. از آنجایی که مصرف زنجبیل باعث تنظیم حرکات حلقوی می شود ،به قویتر شدن ماهیچه های دستگاه گوارش نیز کمک بسیار زیادی می کند.

درباره ایران یوگا

پیشنهاد ما به شما

چگونه عادتهای غذایی کودک مان را اصلاح کنیم

       چگونه عادتهای غذایی کودک مان را اصلاح کنیم   زمان مناسب برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *