پنج‌شنبه , مارس 28 2024

اگر بی حوصله هستید

تعریف بی حوصلگی، کسل کننده است و یا اینکه اصلا جالب نیست. در این مقاله چند راهکار برای زمانی که دچار بی حوصلگی هستید، آمده است که می تواند هر روز شما را قطعا جالب تر سازد. برخی از آنها ممکن است به نظر احمقانه و خنده دار بیاید، در حالی که بعضی از آنها معنادار هستند.

با بچه های کوچک صحبت کنید
اگر خودتان دارای کودکی هستید، بهترین فرصت است. با او صحبت کنید. نصیحت نکنید، فقط صحبت کنید. اگر فرزندی ندارید، با خواهر زاده، برادرزاده یا فرزند بهترین دوست خود کمی صحبت کنید. بچه ها یک نمایش ایجاد نمی کنند، آنها واقعی بازی می کنند. همچنین آنها همه چیز را بسیار ساده می گیرند. ما می توانیم این خصلت را به خود یادآوری کنیم و اجازه ندهیم در جزئیات خسته کننده باقی بمانیم.

دستور غذایی را که دوست دارید سفارش بدهید

آنچه دوست دارید و مدتهاست نخورده اید سفارش بدهید و از آن لذت ببرید؛ حتی اگر در سایت ها مضرات آن را خوانده اید. یک بار از آن لذت ببرید. این شما هستید که تصمیم می گیرید از آنچه میخورید، لذت می برید یا فقط سیر میشوید.

 این یکی برای خانمهاست

بهترین و زیباترین لباس خود را بپوشید و در خانه راه بروید. احساس خستگی تمام روز، شما را ترک خواهد کرد.

 با تلفن همراه خود یک بازی انجام دهید

اینطوری حداقل یک رفیق بازی دارید. از طریق مخاطبین تلفن همراه خود شروع کرده و بازی را به آنها نیز پیشنهاد دهید. هنگام ماشین سواری یا تماس مخاطب آن را قطع کنید، حتی اگر قسمت حساس آن است؛ بازی را بعد هم میتوانید انجام دهید. اشتباه کنید و دست و پا چلفتی به نظر آیید، کسی شما را سرزنش نخواهد کرد. وقتی برنده شدید، هورا بکشید و خوشحالی خود را نشان دهید. امتیاز بگیرید و امتیاز بدهید. هیچ کدام از اینها خسته کننده نیست

 یک کتاب که تا به حال نخوانده و اصلا دوستش ندارید انتخاب و آن را بخوانید.

هر روز کمی از کامپیوتر فاصله بگیرید.

 

باز نشر : ایران یوگا

 

درباره ایران یوگا

پیشنهاد ما به شما

یوگا و پیشگیری از آلزایمر

برخی مطالعات نشان می دهند که یوگا اثرات مثبتی بر یادگیری و حافظه، کند شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *