پنج‌شنبه , مارس 28 2024
آیا از تنبلی رنج می برید ؟ پس با من همراه شوید
آیا از تنبلی رنج می برید ؟ پس با من همراه شوید

آیا از تنبلی رنج می برید ؟ پس با من همراه شوید

آیا از تنبلی رنج می برید ؟ پس با من همراه شوید

تا حالا برات پیش اومده که یک عالمه کار داشته باشی ولی دائم انجام دادنشون رو به تاخیر بندازی و دنبال بهونه ای برای انجام ندادنشون باشی ؟

بعد از عقب انداختن کارهات چه حسی داشتی؟ ناراحتی؟ پشیمانی؟ حس بی ارزش بودن؟

اعتماد به نفس و خود باوریت رو از دست دادی؟ حس میکنی دوستات هر روز دارن از تو دورتر و دورتر میشن و موقعیت شغلیت در خطره؟

تا حالا شده به دلیل این همه حس بد فکر کنی؟ تمام این حس ها فقط یه دلیل داره: تنبلی

اما تنبلی یعنی چی؟

در اصطلاح به عدم تمایل برای انجام یک کار خاص تنبلی گفته میشه. تنبلی در عموم به عنوان عقب انداختن زمان انجام کار و یا ممانعت از انجام کار شناخته میشه. همیشه از تنبلی به عنوان یک مفهوم کلی یاد شده اما خیلی کم به معنی آن پرداخته شده همچنین گفته میشه که تاثیر تنبلی بر زندگی انسان بسیار مخرب است اما واقعا تنبلی چه تاثیری بر زندگی دارد؟ تنبلی میتواند ریشه های مختلفی داشته باشد ولی علت تنبلی همیشه به یک جا بر میگردد: درون ذهن انسان و برای از بین بردن علت تنبلی دقیقا باید از ذهن انسان شروع کرد

 

آیا از تنبلی رنج می برید ؟ پس با من همراه شوید
آیا از تنبلی رنج می برید ؟ پس با من همراه شوید

 

درست یادم نیست ولی سه ماه پیش حوالی ظهر بود که تازه از خواب بیدار شدم و از دست خودم کلافه بودم. یک عالمه کار عقب افتاده داشتم اما یک روز دیگه رو هم برای انجام دادنشون از دست داده بودم. البته هنوز نصف روز فرصت باقی مونده بود اما از یک آدم تنبل چه انتظاری دارید؟ مثل هر تنبل دیگه ای برای فرار از کارهام دنبال بهونه بودم که به گوشی موبایلم پناه بردم. همینجور داشتم وقتم رو توی اینستاگرام و تلگرام تلف میکردم که یه لحظه به خودم اومدم… دیگه واقعا وقت یه تغییر بود… باید پا میشدم و کاری میکردم اما این حس تنبلی نمیذاشت. پس رفتم سراغ گوگل و شروع کردم به جست و جو: “درمان تنبلی در یک روز” اما واقعا تنبلی رو میشه تو یک روز درمان کرد ؟!

نه، باید دنبال یک راه درست و حسابی میگشتم. تو سایت های مختلف دنبال جواب سوالم بودم که وارد سایت کابوک شدم و یک پکیج با یک عنوان عجیب دیدم: “غلبه بر تنبلی با خودهیپنوتیزم !”

آیا از تنبلی رنج می برید ؟ پس با من همراه شوید
آیا از تنبلی رنج می برید ؟ پس با من همراه شوید

اما مگه میشه با هیپنوتیزم تنبلی رو درمان کرد؟!

وقتی صحبت از هیپنوتیزم میشه همه ما یاد یک ساعت در حال تکان خوردن و یک فرد که بهش خیره شده میوفتیم، اما واقعا هیپنوتیزم همینه؟

بعد از جست و جو متوجه شدم که هیپنوتیزم شاخه‌ای از علم روانشناسی است که در آن به وسیلهٔ تلقین، شخص در حالت خاصی از هوشیاری قرار می‌گیره. هیپنوتیزم موجب تسلط فرد دیگری بر فرد نمی‌شود بلکه دیگری با ضمیر ناخودآگاه آدمی به مکالمه و القای تلقینات می‌پردازد

و در ادامه با خودهیپنوتیزم آشنا شدم:

 

خود هیپنوتیزم چیست؟

خودهیپنوتیزم یکی از روشهای هیپنوتیزم است که در اون فرد با قرار دادن خود در حالت موج ذهنی آلفا تلاش میکند به عمق ناخودآگاه خود نفوذ کند و ذهن خود را مجددا برنامه ریزی کند!

اما ارتباط تنبلی با خودهیپنوتیزم چیه؟

شما باورهایی را که از کودکی مبنی بر “تو هیچ کاری ازت ساخته نیست” یا ” من توانایی انجام هیچ کاری را ندارم ”  را در پس ضمیر ناخودآگاه با خود حمل میکنید و تحت شرایطی خاص که قرار می گیرید با نجواها و واگویه های درونی و البته زخم زبان اطرافیان در خودتان به حد زیادی افزایش میدهید… حال تنها راه دسترسی به ضمیر ناخودآگاه هیپنوتیزم است…

اما این پکیج چطور میتونه به من کمک کنه؟ در توضیح این پکیج اومده بود:

با این پکیج منحصربفرد و فرکانس های بکاررفته طبق آخرین متد برتر دنیا، زمان قرارگیری در موج آلفا را بیشتر کنید و یک تمرکز عمیق و شدید را در خودتان ایجاد کرده با ضمیرناخودآگاه این ابرقدرت وجود تان مواجه شوید و با کلام و جملات و عبارات تاکیدی مناسبی که توسط متخصصین و روانشناسان خبره در این پکیج طرح ریزی شده ، آن را برنامه ریزی کرده و زندگی تازه با نگرشی سرشار از عزت نفس ، اعتماد به نفس و خود دوستداشتن را آغاز کنید و اثرات این خودباوری ، انگیزه و اراده ی پولادین را در زندگی تان بطرز چشمگیری شاهد باشید. همواره به یادتان باشد تحول از درون شما اتفاق می افتد.

و اما یک پکیج بی نظیر و عجیب به روش تکنیکال هیپنوتیزم !!!!

همینجا بود که متوجه شدم این پکیج عجیب همون چیزیه که من بهش نیاز دارم! چون همونجور که پیش تر اشاره کردم “تنبلی درون ذهن انسان است و برای از بین بردن تنبلی دقیقا باید از ذهن انسان شروع کرد” و هیپنوتیزم مستقیما روی ذهن انسان تاثیر میذاره!

حالا بعد از سه ماه استفاده از این دوره دیگه خبری از اون آدم تنبل سابق نیست! منی که سه ماه پیش از شدت تنبلی نهایت تلاشم کشیدن انگشتم روی صفحه برای گزروندن وقتم بود به حدی از نتیجه این دوره راضی بودم که این متن رو نوشتم تا به شما بگم دوست خوبم اگه از تنبلی خسته شدی، اگه از اون حس ناراحتی، پشیمانی، بی ارزش بودن، نداشتن اعتماد به نفس و خودباوری خسته شدی و فکر میکنی وقتشه یه تغییری تو خودت ایجاد کنی همین الان به سایت کابوک برو و با تهیه این دوره، روند زندگی خودت رو عوض کن

روزای بهتری منتظرتن…

برای تهیه این دوره اینجا کلیک کنید.

درباره ایران یوگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *