پنج‌شنبه , دسامبر 8 2022

تقویت گردش خون

 

تمرینات تقویت گردش خون :

این تمرین و تمرین بعدی از تمرینات یوگا گرفته شده است. پیشنهاد می گردد هر دو تمرین را با هم انجام دهید. آنها گذشته از تقویت گردش خون ، تمرین خوبی برای ریلکس شدن می باشند.

به پشت روی زمین خوابیده، دست ها و پا ها را بطور عمودی بلند کنید.

کف دست ها بطرف هم هستند. پنجه های پا را بداخل بکشید . برای یک دقیقه دست ها و پاها را تکان دهید.

(دست و پا – حداقل حرکت خود را دارند.)

مفاصل دست و پا بدون حرکت می مانند.

تکان دادن با آرنج و زانو و همچنین با دامنه ای ۲ سانتی متری انجام می پذیرد.

زانو و آرنج را روی زمین قرار داده و تقویت گردش خون و ریلکسی را احساس کنید.

چنانچه مشکل دارید پاها را قائم نگهدارید. باید بالشتکی را زیر باسن قرار داده و زانوها را کمی خم نمایید.

منبع : VARZIDEGI.com

باز نشر : آکادمی ایران یوگا

https://www.iranyoga.ir/

 

 

درباره ایران یوگا

پیشنهاد ما به شما

آدوموکهاشوان آسانا (سگ سر پایین )

آدوموکها (Adho mukha ) به معنای پایین نگه داشتن سر , شوان (Shavan ) به …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x