بخش سلامت

بخش سلامت
براي کاهش وزن اشتباه نکنيد
برگردان: علیرضا

 
ممکن است فردي را ديده باشيد که با وجود تمام تلاشي که براي کاهش وزن انجام مي‌دهد، اصلاً وزنش پايين نمي‌آيد. بايد دانست که نکته‌هاي زيادي در اين زمينه وجود دارد که بايد رعايت شود. در ادامه مطلب به چند نکته در اين زمينه اشاره مي‌کنيم.
کالري غذاها را ملاک قرار ندهيد
جداي از اين که ميزان کالري اصلاً معيار کاملي براي تعيين موفقيت يک رژيم کاهش وزن نيست، اين نکته را هم بايد بدانيم که بيشتر افراد، کالري مصرفي را  اشتباه محاسبه مي‌کنند
ورزش يکنواخت و تکراري انجام ندهيد
اگر شدت ورزش يکنواخت باشد و کم و زياد نشود، به روند چربي سوزي کمک نمي کند. شدت ورزش را  تغيير دهيد.
درخوردن غذاهاي سالم، زياده‌روي نکنيد
بايد مقدار غذاي سالمي را  هم که مي‌خوريد، کنترل کنيد و زياده روي نکنيد.
به برچسب رژيمي بودن ، اطمينان نکنيد
بسياري از کارخانه‌ها به منظور خوش طعم کردن خوراکي‌هاي رژيمي از افزودني‌هاي ديگري که چاق کننده است، استفاده مي‌کنند.
ورزش‌هاي استقامتي و کارديو(قلبي،عروقي)را ادغام کنيد
چربي فقط از يک ناحيه از بدن برداشته نمي‌شود بلکه از کل بدن سوزانده مي‌شود. پس اين گونه نيست که بتوانيد فقط چربي شکم را بسوزانيد و چربي نواحي ديگر، دست نخورده باقي بماند.
نيازي به مصرف مکمل نيست!

ادامه مقاله را می توانید در مجله شماره 83 مطالعه کنید

درباره ایران یوگا

پیشنهاد ما به شما

توصیه هایی برای افراد مبتدی در یوگا

مسلما درباره فواید بیشمار ورزش یوگا برای جسم و روح زیاد شنیده اید و علاقمندید …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x